V tomto případě, si prosím překontrolujte, že máte správně emailovou adresu, překontrolujte složku SPAMu a posečkejte zhruba 30 minut. Pokud ani do té doby nedorazí žádný email, kontaktujte podporu.
- zaplatil, neobdržel
- 0 Uživatelům pomohlo
Související články
Jak mohu udělit někomu oprávnění do svého platebního portálu?
Na hlavní obrazovce, kde vidíte přehled Vašich služeb, faktur a ostatníhoklikněte na svůj účet...
Již nadále službu nepotřebuji, jak mohu hosting zrušit?
V případě, že chcete službu zrušit, stačí kliknout v horní menu na "Služby" a poté "Moje služby"...
Mohu zaplatit hromadně, v případě že mám více služeb?
V případě, že máte více služeb a chcete je zaplatit hromadně, tak klikněte v horním menu na...
Jak mohu změnit konfiguraci svého serveru/služby? (Změna slotů, CPU, RAM atd..)
Klikněte na "Služby" -> "Moje Služby" a vyberte službu, u které chcete konfiguraci měnit. V...
Jak změním platební metodu?
Způsob platby můžete změnit přímo na faktuře, viz obrázek