Objednávku jsem zaplatil, ale neobdržel jsem přístupy

V tomto případě, si prosím překontrolujte, že máte správně emailovou adresu, překontrolujte složku SPAMu a posečkejte zhruba 30 minut. Pokud ani do té doby nedorazí žádný email, kontaktujte podporu.

  • zaplatil, neobdržel
  • 0 Uživatelům pomohlo
Byla tato odpověď nápomocná?

Související články

Jak mohu udělit někomu oprávnění do svého platebního portálu?

Na hlavní obrazovce, kde vidíte přehled Vašich služeb, faktur a ostatníhoklikněte na svůj účet...

Již nadále službu nepotřebuji, jak mohu hosting zrušit?

V případě, že chcete službu zrušit, stačí kliknout v horní menu na "Služby" a poté "Moje služby"...

Mohu zaplatit hromadně, v případě že mám více služeb?

V případě, že máte více služeb a chcete je zaplatit hromadně, tak klikněte v horním menu na...

Jak mohu změnit konfiguraci svého serveru/služby? (Změna slotů, CPU, RAM atd..)

Klikněte na "Služby" -> "Moje Služby" a vyberte službu, u které chcete konfiguraci měnit. V...

Jak změním platební metodu?

Způsob platby můžete změnit přímo na faktuře, viz obrázek